.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
روزگار ناخوشي ورزش مازندران
نصراللهي كه امير ورزش مازندران نشد
هواي ورزش مازندران ابري است و اين ابرها هر روز هم بيشتر مي شود تا دير زماني باشد كه مردمان اين ديار، رنگ آفتاب را نمي بينند و به اميد دلخوشي ها مانده اند. شايد بخاطر نداشته باشيد اما وقتي فوتبال ايران در تب و تاب واگذاري راه آهن به ساري مي سوخت، نصرالله پا پس كشيد و از نداري هايش گفت، او به همه با ترس و لرز پاسخ مي داد و حتي از اقتدار ...
نصراللهي كه امير ورزش مازندران نشد

روزي كه قرار شد نصرالله پريچهره –كه دوستان نزديكش او را امير صدا مي كنند- در مراسم توديع و معارفه بعنوان مديركل جديد تربيت بدني استان مازندران بجاي سيد هادي حسيني معرفي شود، ابوالقاسم روحي نماينده مردم ساري در مجلس هفتم با رگ هاي متورم به حضار اعلام مي كرد:«ورزش مازندران به امير احتياج دارد تا دوباره بال و پر بگيرد» اما هيچ اتفاق جديدي نيفتاد و ضعف هاي مديريتي به قوت خود باقي ماند؛ تا جاييكه حتي خود همان نماينده هم اين روزها سكوت مي كند و سعي مي كند براي آن تلاش ها و حميت ها سخني نگويد.

نصرالله پريچهره مديركل تربيت بدني اين روزها مازندران از زماني منحني سقوط را در كارنامه عملكردي خودش ديد كه هسته مشاورانش را به افراد كمي محدود كرد كه حتي بر سر همان مشاوران هم حرف و حديث هاي فراواني وجود دارد.
هواي ورزش مازندران ابري است و اين ابرها هر روز هم بيشتر مي شود تا دير زماني باشد كه مردمان اين ديار، رنگ آفتاب را نمي بينند و به اميد دلخوشي ها مانده اند. شايد بخاطر نداشته باشيد اما وقتي فوتبال ايران در تب و تاب واگذاري راه آهن به ساري مي سوخت، نصرالله پا پس كشيد و از نداري هايش گفت، او به همه با ترس و لرز پاسخ مي داد و حتي از اقتدار مديريتي هم براي حفظ جايگاه ورزش مازندران استفاده نكرد تا محمد حسن انصاري فر، مديرعامل تيزهوش راه آهن از اين سستي نهايت استفاده را ببرد و تيم را به شهرري واگذار كند، جالب است بدانيد در دور دوم سفرهاي استاني رييس جمهور كه به مازندران آمد، احمدی نژاد از عدم واگذاري راه آهن به مازندران گله كرد و با حالتي عصباني به سعيدلو، معاون اجرايي خود گفت:«مگر شهرري خارج از تهران است؟ من دستور دادم و سريعاً اجراييش كنيد» اما مديركل همانجا هم نتوانست نان را به تنور داغ بچسباند.

همين چند وقت پيش نمايشگاهي از دستاوردهاي ورزشي مازندران برگزار شد اما نه تنها استقبال گرمي از آن نشد بلكه نمايشگاه بدون افتتاحيه و اختتاميه به هر شكلي جمع شد، مجري ناكاربلدي نمايشگاه را در دست گرفت و نوعي سردرگمي در سراسر روزهاي برگزاري ديده مي شد كه حتي نارضايتي و فرياد اعتراض شركتها را درآورد و جالب تر اينجاست كه اداره كل بازرگاني هم در مقابل برگزاري اين نمايشگاه در جاده ساري به قائمشهر ايستاد و آنرا غيزقانوني خواند. سوءمديريت ها همچنان ادامه دارد، همين چند وقت پيش بود كه استاندار مازندران جلسه اي مشترك را با روابط عمومي ها برگزار كرد، اما صندلي يك از روابط عمومي ها در آن جمع خالي بود، دقت كه مي كرديد، مي توانستيد برگه «روابط عمومي اداره كل تربيت بدني» را روي ميز بخوانيد كه نشان مي داد استاد حوصله نكرده تا در آن جمع حضور يابد.

نصرالله پريچهره به دام روزمرگي افتاده است و چندين وقت است كه اتفاق تازه اي در ورزش مازندران نمي افتد، تمام هم و غم نصرالله صرف ساخت سالن ها و ورزشگاه ها شده است و توجهي به وضعيت ورزشكاران نمي شود، برنامه اي از هيئت هاي ورزشي نمي بينيم و حتي برنامه اي براي ورزش مازندران كه قابليت اجرايي داشته باشد كه ديده نمي شود.

ورزش مازندران شده است نساجي مازندران كه هر روز غم بي پولي هايش روزنامه هاي كشور را پر مي كند، شموشك نوشهر كه ديگر از اداره كل تربيت بدني و مازندران بريده و تيم فوتسال راه ساري كه بدون چشمداشت به كمك ها پيش مي تازد. ورزش مازندران شده است ، واگذاري سالن سيد رسول حسيني به بخش خصوصي و برگزاري «فتيله ... جمعه تعطيله» آنهم به مدت سه روز و با بليت هاي 7500 توماني كه صداي هر كسي را در مي آورد، بدتر آنكه بچه دلش مي خواهد و پدر و مادر هم جيبشان خالي است و اگر شكمشان را هر روز سير كنند، كار بزرگي مي كنند.

همين چند روز پيش بود كه تبليغات بيلبوردها و بنرها به مازندرانيان مي فهماند كه همايش بزرگ دو همگاني قرار است در مازندران اتفاق بيفتد اما بواسطه بعضي ناهماهنگي ها ناگهان اعلام شد كه بعلت نامساعد بودن شرايط آب و هوايي، برنامه لغو شده است در حاليكه اين روزها هوای مازندران از روز معین بهاری است و مازندراني ها به اين شرايط عادي، عادت دارند. حتی شنیده شده تصويربرداران شبكه سوم هم در محل حضور داشتند.

روزگار ورزش مازندران چندان مساعد نيست، مديركل به مشاورانش اتكار كرده است و آنها هم آنقدر بزرگ فكر نمي كنند تا تحولي را شكل دهند. حال ورزش مازندران خوب نيست و مشاوران هم اجازه نمي دهند تا خبرهاي بد هم براي نصرالله برده شود و جز به به و چه چه، حرف ديگري شنيده نمي شود. از خواب بيدار شويد كه زلزله همين نزديك هاست ...

پدرام رستمي /دلسوخته ورزش مازندران


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 آذر 1387
بدتر از افتضاح المپیک که نیست ؟! چه تغییری در مدیریت سازمان تربیت بدنی کشور رخ داد ؟! تازه آقایان مسئولین همه پستها را بین خودشان تقسیم کردند ؟! کمیته ملی المپیک ... فدراسیون فوتبال ......و .....
محمد نيازي 26 آذر 1387
بايد بساط ورزش در مازندران را جمع كرد . با آن همه استعداد و توانايي فني در نزد ورزشكاران مازندراني مسئولين استان فقط شعاردادن بلد هستند . بحث واگذاري راه اهن را علم نكنيد . مسئولين عرضه دارند بيايند نساجي را دريابند مگر هدف غير از اين است كه تيمي در استان وجود داشته باشد . پس همان نساجي براي اين استان كافي است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.